Mugav live chat nüüd ka Wavecomi lehel

online chat

Pakkumaks tavapärasele telefoniteenindusele mugavat ja kiiret alternatiivi, paigutasime Wavecomi veebilehele tarkvaralahenduse live chat, mis võimaldab probleemide korral spetsialistiga reaalajas suhelda.

Läbi live chati on Sul võimalik saavutada kohene kontakt ning leida probleemidele maksimaalselt kiire lahendus. Lihtsamatele küsimustele tulevad vastused koheselt ning nendega kaasnevad juhendid ja info, mis ei jää telefonivestluse korral tihtipeale meelde.

Tõsisema probleemi lahendamisele võib kuluda vähemalt 5-10 minutit. Tänu live chati võimalusele ei pea Sa enam oma väärtuslikku aega kulutama telefonitoru otsas ootamisele või e-kirjade ja piletisüsteemi abil dialoogi pidamisele. Anname Sulle vastuse esimesel võimalusel ning Sina saad reageerida endale sobival ajal.

Live chati aken avaneb meie kodulehe all paremas nurgas nupust „Online klienditeenindus“ ning vestlust saab pidada ka läbi nutiseadme.

Live chat töötab esialgu meie kontori tööajal E-R 9-17.

Julgustame kõiki meiega suhtlemiseks kasutama edaspidi uut lahendust.

Aadress: Kotka 26, Tallinn 11312Telefon: (+372) 685 0000wavecom@wavecom.ee